Anna Rusínková

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje

The marketing and communication strategy of the brand portfolio of the Plzeňský Prazdroj, a.s.
Anotace:
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell …více
Abstract:
The diploma thesis analyzes the brand positioning and marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj, a.s. The first part of the study presents the main marketing terms and theories. The next chapter deals with the subject of brand identity and brand value. The practical part presents the brewery company Plzeňský Prazdroj, a.s. and portfolio of its products. The following chapter analyzes brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Vanda Krčmářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26188

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod