Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu – Alena Křečková
Alena Křečková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. The first part of the study deals with an analysis of privatization in the nineties, a characteristics of the current owner, SABMiller plc, and description of each brand of the product portfolio. The second chapter focuses on the analysis of international marketing strategy of the company. The subject of the third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Lucie Kohoutková -
Analýza marketingové strategie podniku
Eliška VYBÍRALOVÁ -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska
Jiří Šabatka -
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Eliška Hronková -
Marketingová strategie podniku
Andrea Holá -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková