Bc. Adéla Lukšíková

Diplomová práce

Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici

Marketing plan of the National Institute of Folk Culture in Strážnice
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici se zaměřením na Muzeum vesnice jihovýchodní Moravy, Mezinárodní folklorní festival Strážnice a zámek Strážnice. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část blíže uvádí čtenáře do problematiky marketingu v neziskovém sektoru a tvorbu marketingového plánu. V praktické části je na …více
Abstract:
The diploma thesis aims at creating a marketing plan of the National Institute of Folk Culture in Strážnice focusing on the Open-Air Museum of the Rural Architecture in South-East Moravia, the International Folklore Festival Strážnice and the Chateau Strážnice. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part introduces the reader to the issues of marketing in the non-profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře