Bc. Denisa Mirkovičová
Diplomová práce
Brand Marketing
Brand Marketing
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingového plánu na rok 2021 pro značku Dermalogica. Hlavní cíl bude naplněn prostřednictvím dílčích cílů, kterými je analýza konkurence značky a vymezení a stanovení zákaznického profilu s využitím dotazníkového šetření. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska týkající se především hlavních marketingových pojmů, které jsou dále využity v praktické …víceAbstract:
The main purpose of this diploma thesis is to propose a marketing plan for 2021 for the brand Dermalogica. The objective would be fulfilled though particular sub-objectives including analysis of the brand's competitors and definition and determination of the consumer profiles through a questionnaire survey. In the first part of the thesis, relevant theoretical background from the field of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová
Název
Vložil
Vloženo
Práva