Bc. Tereza Škodíková

Diplomová práce

Brand building značky Vasky

Brand Building of Vasky
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building. The practical part contains basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škodíková, Tereza. Brand building značky Vasky. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe