Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie – Bc. Martina NEUWIRTHOVÁ
Bc. Martina NEUWIRTHOVÁ
Master's thesis
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Upper Secondary School Students' Strategies of Learning for Biology Classes
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie se zabývá analýzou současného stavu využívání učebních strategií středoškolskými žáky. Cílem této práce je zjistit, jaké strategie používají žáci středních škol při studiu biologie, jaké edukační zdroje preferují a jakým způsobem jejich učení probíhá. Dále se práce zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohou …moreAbstract:
This diploma thesis, entitled Upper Secondary School Students' Strategies of Learning for Biology Classes, analyses the current state of the use of learning strategies by secondary school students. The aim of this thesis is to find out what strategies are used by secondary school students in the study of biology, what educational resources they prefer and how their learning takes place. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUWIRTHOVÁ, Martina. Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Biology - Educational Sciences
Theses on a related topic
-
Učení se z kulturní diverzity na pracovišti
Petr Špůrek -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Učení se pravidel pro rozpoznávání řeči z nerozpoznaných promluv v dialogovém systému
Klára Kufová -
Strategie učení z textu
Blanka Skybová -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Strategie učení z textu
Alena Stoklásková -
Strategie učení z textu
Lada Klimešová