Bc. Soltan Alizada
Bakalářská práce
Vývoj Nokie a Ázerbájdžánu
Development of Nokia in Azerbaijan
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je analýza vývoje Nokie ve světě a v Ázerbájdžánu a její vliv na společnost a rozvoj mobilních telefonů. Práce je strukturovaná do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části bude vývoj a porovnání Nokie a jiných mobilních telefonů v různých státech. Jaké marketingové nástroje byly použity pro budování a rozšíření značky. Praktická část obsahuje analýzy, analýzy …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the development of Nokia in the world and in Azerbaijan and its impact on society and the development of mobile phones. The work is structured into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part will be the development and comparison of Nokia in different states and other mobile phones. What marketing tools were used to build and expand the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e4a3n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Mobilní marketing v ČR
David Šrámek