Analýza webu z hlediska off-page faktorů – Karolína Potužáková
Karolína Potužáková
Bakalářská práce
Analýza webu z hlediska off-page faktorů
Analysis of web regarding off-page factors
Anotace:
Cílem práce je přiblížit čtenáři off-page optimalizaci stránek. V úvodu je čtenář seznámen se všemi důležitými pojmy. Možnosti, jak zlepšit off-page faktory jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií. Aktivní linkbuilding, tedy aktivní získávání zpětných odkazů a pasivní linkbuilding, kdy lidé na web odkazují sami například na základě kvalitního obsahu. V další části je zmíněn nástroj vhodný pro správu …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to explain off-page optimization. In the introduction, the reader learns important terminology. Ways of improving off-page factors are divided into two main categories. Active linkbuilding, i.e. active acquisition of backlinks, and passive linkbuilding, when people link to the web themselves e.g. on the basis of good contents. The next part mentions a tool suitable for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Lukáš Burkoň
- Oponent: Jaroslav Vidim
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
František Traksl -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Hodnocení ON-page a OFF-page faktorů
Daniel Maialeh -
Faktory ovlivňující výběr realitního zprostředkovatele prodávajícím nemovitosti
Aleš Jelínek -
Faktory ovlivňující poctivost podání daňového přiznání
Markéta Dlabolová -
Faktory spokojenosti v partnerském vztahu na dálku u českých vysokoškolských studentů
Pavlína KOŠŤÁLOVÁ -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada