Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu – Bc. Eva Štěpánková
Bc. Eva Štěpánková
Bachelor's thesis
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu
Marketing mix in spa tourism
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku.Abstract:
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2011
- Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Eva. \textit{Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/b8oo77/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štěpánková, Eva. Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Marketing lázeňského zařízení Léčebné lázně Bohdaneč a.s.
Ivana Králová -
Léčebné lázně Bohdaneč
Nikola Kolínková -
Léčebné lázně Bohdaneč
Martina Čepková -
Léčebné lázně Bohdaneč
Martina Urbanová -
Spokojenost klientů s komplexní péčí v lázeňském zařízení Lázně Bohdaneč.
Lucie Jirásková -
Péče o zaměstnance a její význam v Léčebných lázních Bohdaneč a.s.
Radek Malina -
Analýza konkurenceschopnosti Léčebných lázní Bohdaneč a. s.
Barbora RYŠAVÁ