Bc. Eva Štěpánková

Bachelor's thesis

Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu

Marketing mix in spa tourism
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku.
Abstract:
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2011
  • Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štěpánková, Eva. Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní