Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace – Tereza ŠTENGLOVÁ
Tereza ŠTENGLOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace
Evaluation in art education as a positive motivation
Anotace:
1. Seznámit se s problematikou hodnocení ve výuce, a to z hlediska pedagogiky i psychologie, především pak s problematikou hodnocení v soudobé výtvarné výchově. 2. Vymezit termíny jako hodnocení, kritéria hodnocení, pozitivní a negativní motivace, interpretace dětského výtvarného projevu, kresba jako nástroj poznání dítěte. 3. Obeznámit se také s tematikou interpretace dětské kresby v psychologii. …víceAbstract:
1. To get acquainted with the issue of evaluation in teaching, both in terms of pedagogy and psychology, especially with the issue of evaluation in contemporary art education. 2. Define terms such as evaluation, evaluation criteria, positive and negative motivation, interpretation of children's artistic expression, drawing as a tool of cognition of the child. 3. To get acquainted with the topic of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTENGLOVÁ, Tereza. Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace . Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Kateřina Šálková -
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
Zuzana THONOVÁ -
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ INTERPRETACE DĚTSKÝCH TEREZÍNSKÝCH KRESEB Z HLEDISKA PEDAGOGICKÉ PRÁCE FRIEDL DICKER-BRANDEISOVÉ V TEREZÍNĚ V LETECH 1943-44
Ivona IVICOVÁ -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Dětské interpretace fenoménu život u předškolních dětí
Romana Pantůčková -
Inovativní výtvarná výchova v MŠ
Kateřina Křížová -
KreKra - výtvarná kreativní krabice mezioborových nápadů
Barbora VLNOVÁ