Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air
Customer Satisfaction Analysis of Wizz Air Hungary Ltd
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Zjišťování celkové spokojenosti těchto zákazníků bylo sledováno pomocí na počátku stanovených výzkumných otázek analyzujících spokojenost s dílčími faktory služby a okolnostmi tuto spokojenost ovlivňující. Kvantitativní marketingový výzkum probíhal na Letišti Václava Havla Praha pomocí osobního …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse customer satisfaction when using the low-cost airline Wizz Air. The survey evaluating satisfaction of customers was developed through an initial set of research questions which aimed to measure overall satisfaction with the company, whilst also accounting for dependencies which impact satisfaction, such as the service the consumer receives during flight …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73793
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Peter Bitto
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v období současné hospodářské krize
Petra Smejkalová -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Současnost a budoucnost low-cost modelu v letecké dopravě
Daniel Jarnot -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková