Kateřina Navrátilová

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air

Customer Satisfaction Analysis of Wizz Air Hungary Ltd
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Zjišťování celkové spokojenosti těchto zákazníků bylo sledováno pomocí na počátku stanovených výzkumných otázek analyzujících spokojenost s dílčími faktory služby a okolnostmi tuto spokojenost ovlivňující. Kvantitativní marketingový výzkum probíhal na Letišti Václava Havla Praha pomocí osobního …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse customer satisfaction when using the low-cost airline Wizz Air. The survey evaluating satisfaction of customers was developed through an initial set of research questions which aimed to measure overall satisfaction with the company, whilst also accounting for dependencies which impact satisfaction, such as the service the consumer receives during flight …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Peter Bitto

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73793