Bc. Stanislav Foltýnek

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situatuation analysis of selected retail store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění hlavních vlivů vnitřního a vnějšího prostředí dané maloobchodní jednotky. Pro tento účel byla zvolena obchodní jednotka Kaufland v Českých Budějovicích a budou na ni aplikovány důležité analýzy, které pomohou zjistit její strategii, dosavadní pozici na trhu a konkurenceschopnost. Výsledky analýz budou následně zhodnoceny. Budou také vyhodnoceny nejlepší strategie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the main effects of internal and external environment of the retail units. For this purpose has been chosen business unit Kaufland in the Czech Budejovice and will be applied to it an important analysis that will help determine its strategy, current market position and competitiveness. Results of analyzes will then be evaluated. There will be also evaluated the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku