Komunikace s médii a publicita neziskové organizace – Ladislav Arenberger
Ladislav Arenberger
Master's thesis
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Communication with the Mass Media and Publicity of a Non-Profit Organization
Abstract:
Anotace Předmětem diplomové práce "Komunikace s médii a publicita neziskové organizace" je návrh nové komunikační strategie pro neziskovou organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V části teoretické se věnuji zejména teoretickým východiskům a vymezením dané problematiky s využitím odborné literatury. V praktické části využívám analýzy -- situační analýza a výzkumu, který …moreAbstract:
Annotation The topic of thesis is the communication strategy of non-profit organizations. The thesis is dividend into the theoretical part and practical part. Theoretical part is mainly devoted to theoretical definition of the problem using the available literature. Practical part deals with specific non-profit organization. Practical part is including analysis such as situation analysis, SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42122
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Martin Musil
- Reader: Jan Nový
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategická analýza firmy OV Media, s.r.o.
Jan Ondřich -
Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii
Eva Tichá -
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
Make No Noise: Analýza a kontextualizace opery Miroslava Srnky
Lukáš Baumann