Komunikace s médii a publicita neziskové organizace – Ladislav Arenberger
Ladislav Arenberger
Diplomová práce
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Communication with the Mass Media and Publicity of a Non-Profit Organization
Anotace:
Anotace Předmětem diplomové práce "Komunikace s médii a publicita neziskové organizace" je návrh nové komunikační strategie pro neziskovou organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V části teoretické se věnuji zejména teoretickým východiskům a vymezením dané problematiky s využitím odborné literatury. V praktické části využívám analýzy -- situační analýza a výzkumu, který …víceAbstract:
Annotation The topic of thesis is the communication strategy of non-profit organizations. The thesis is dividend into the theoretical part and practical part. Theoretical part is mainly devoted to theoretical definition of the problem using the available literature. Practical part deals with specific non-profit organization. Practical part is including analysis such as situation analysis, SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jan Nový
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategická analýza firmy OV Media, s.r.o.
Jan Ondřich -
Komunikace Obecního úřadu Modrava s médii
Eva Tichá -
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
Make No Noise: Analýza a kontextualizace opery Miroslava Srnky
Lukáš Baumann