Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím – Martin Jirkal
Martin Jirkal
Master's thesis
Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím
Growth Strategy of company Servodata
Abstract:
Tematické navázání na bakalářskou práci, napsanou v roce 2008 na téma: Akvizice společnosti Abakus-Distribution a.s. společností Servodata a.s.. Popis, zhodnocení a identifikace problémů této akvizice. Teoretický a praktický průzkum problematiky akvizic a fúzí podle modelu 7S americké poradenské firmy McKinsey, se zaměřením na softwarové aspekty a problematiku kulturního prostředí společnosti. Návrh …moreAbstract:
Resumption of the bachelor thesis, written in 2008 on the topic: The acquisition of Abakus Distribution by Servodata. Description, evaluation and identification of problems of the acquisition. Theoretical and practical research of mergers and acquisitions by 7S model of American consulting firm McKinsey, focusing on software aspects and issues of cultural environment of the company. Proposal of alternatives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38833
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2013
- Supervisor: František Kovář
- Reader: Alan Brádler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Douglas Adams: Reflection of Author's Cultural Background in Fictional Universe
Michal Lorek -
Cultural Background and Meaning of Ta Moko - Maori Tattoos
Kateřina Spasić -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Cross-Border mergers and acquisitions of Internet companies
Boyi Wang -
Mergers and Acquisitions
Jan Bartoš