Martin Jirkal

Master's thesis

Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím

Growth Strategy of company Servodata
Abstract:
Tematické navázání na bakalářskou práci, napsanou v roce 2008 na téma: Akvizice společnosti Abakus-Distribution a.s. společností Servodata a.s.. Popis, zhodnocení a identifikace problémů této akvizice. Teoretický a praktický průzkum problematiky akvizic a fúzí podle modelu 7S americké poradenské firmy McKinsey, se zaměřením na softwarové aspekty a problematiku kulturního prostředí společnosti. Návrh …more
Abstract:
Resumption of the bachelor thesis, written in 2008 on the topic: The acquisition of Abakus Distribution by Servodata. Description, evaluation and identification of problems of the acquisition. Theoretical and practical research of mergers and acquisitions by 7S model of American consulting firm McKinsey, focusing on software aspects and issues of cultural environment of the company. Proposal of alternatives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2013
  • Supervisor: František Kovář
  • Reader: Alan Brádler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38833