Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím – Martin Jirkal
Martin Jirkal
Master's thesis
Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím
Growth Strategy of company Servodata
Anotácia:
Tematické navázání na bakalářskou práci, napsanou v roce 2008 na téma: Akvizice společnosti Abakus-Distribution a.s. společností Servodata a.s.. Popis, zhodnocení a identifikace problémů této akvizice. Teoretický a praktický průzkum problematiky akvizic a fúzí podle modelu 7S americké poradenské firmy McKinsey, se zaměřením na softwarové aspekty a problematiku kulturního prostředí společnosti. Návrh …viacAbstract:
Resumption of the bachelor thesis, written in 2008 on the topic: The acquisition of Abakus Distribution by Servodata. Description, evaluation and identification of problems of the acquisition. Theoretical and practical research of mergers and acquisitions by 7S model of American consulting firm McKinsey, focusing on software aspects and issues of cultural environment of the company. Proposal of alternatives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedúci: František Kovář
- Oponent: Alan Brádler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Douglas Adams: Reflection of Author's Cultural Background in Fictional Universe
Michal Lorek -
Cultural Background and Meaning of Ta Moko - Maori Tattoos
Kateřina Spasić -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Cross-Border mergers and acquisitions of Internet companies
Boyi Wang -
Mergers and Acquisitions
Jan Bartoš