Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Lucie Langerová
Bc. Lucie Langerová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Marketing Mix of the Tourist Destination
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Marketingového mixu vybrané destinace cestovního ruchu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy, související s tématem této práce. Patří se především cestovní ruch jako takový, funkce cestovních kanceláří a agentur, a marketingový mix. V praktické části je představena řešená destinace, i s turistickými atraktivitami, které nabízí. Je použito dotazníků …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing mix of chosen tourist destination. In the theoretical part there are characterized the terms related to the topic of this work. These are mainly tourism as such, the function of travel agencies, and marketing mix. The practical part is introduced solved destination, with tourist attractions it offers. It used questionnaires to obtain information for comparison mastimpressions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m7gao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková