Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch – Natálie Volfová
Natálie Volfová
Bakalářská práce
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Online reputation management and its influence on tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést empirickou analýzu současného stavu online reputation managementu (ORM) v cestovním ruchu, analyzovat jeho vliv na rozhodování cestovatelů a zkoumat možnosti jeho využití při propagaci destinace. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se ORM, včetně monitorování, analýzy a řízení online reputace. Zvláštní pozornost je věnována …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to conduct an empirical analysis of the current state of online reputation management (ORM) in tourism, analyze its influence on travelers' decision-making, and explore its potential use in destination management. The theoretical part of the thesis focuses on explaining the basic concepts related to ORM, including monitoring, analysis, and management of online reputation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková -
Průzkum uživatelského chování: analýza preferencí uživatelů studoven Moravské zemské knihovny v Brně
Gabriela Šimková