Alternativní a augmentativní komunikace ve speciálních školách – Kateřina HOLUBOVÁ
Kateřina HOLUBOVÁ
Bachelor's thesis
Alternativní a augmentativní komunikace ve speciálních školách
Alternative and augmentative communication in special schools
Abstract:
Kvalifikační bakalářská práce se zabývá využitím alternativní a augmentativní komunikace při výchově a vzdělávání žáků v základních školách speciálních. Teoretická část vymezuje pojem komunikace, dělí komunikační systémy alternativní a augmentativní komunikace a uvádí legislativní rámec základních škol speciálních. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zjišťuje všeobecnou znalost a využití náhradních …moreAbstract:
Qualification bachelor thesis deals with use of alternative and augmentative communication during the education of children in primary special schools. The theoretical part defines the meaning of communication, categorizes communication systems of alternative and augmentative communication and introduces legislative framework of primary special schools. The practical part, with assistance of questionaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLUBOVÁ, Kateřina. \textit{Alternativní a augmentativní komunikace ve speciálních školách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/b9ule4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLUBOVÁ, Kateřina. Alternativní a augmentativní komunikace ve speciálních školách. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková