BcA. Sára BERGMANNOVÁ, DiS.
Master's thesis
Jednotný vizuální styl
Corporate identity
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit vizuální identitu značky Bójka pla- veckého klubu pro rodiče s dětmi od narození do šesti let věku. V rámci velké konkurence v tomto oboru bylo potřeba vytvořit silnou značku od názvu až po samotnou vizuální podobu. Záměrem tedy nebylo vytvořit pouze samostatnou značku prezentující se na klasických tiskovinách, jako jsou vizitky, obálky či hlavičkový papír a …moreAbstract:
In this thesis I am describing creation of visual identity of new brand Bójka (little buoy) - recently founded swimming club for parents with children from newborns to the six years of age. As there is a large competition in this business field it was necessary to create very strong mark from the name to it's visualisation. It wasn't in my intensions to create a brand presentation in classic way i …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERGMANNOVÁ, Sára. Jednotný vizuální styl. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Graphic Design
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální identita obchodu Erotic City
Nicole Johnová -
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart