Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky – Bc. Nikola VÁCHALOVÁ
Bc. Nikola VÁCHALOVÁ
Master's thesis
Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky
Approaches to Bilingual Education
Abstract:
The thesis deals with approaches towards bilingual education. It provides an insight into how bilingual education at a Czech-Spanish bilingual programme was conducted during distance teaching. It inquires into whether and how the teaching methods´ choice with respect to individual student needs, needs and motivation when language learning were affected. The theoretical part also provides definitions …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá přístupy k bilingvnímu vzdělávání. Zkoumá, jak probíhala výuka na česko-španělském bilingvním programu v době distanční výuky. Popisuje, jak byl ovlivněn výběr výukových metod s ohledem na individuální potřeby studentů, samotné potřeby studentů a motivace při osvojování španělštiny. Teoretická část se zaobírá definicemi bilingvního vzdělávání, jeho typy a realizací nejen v …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Barbora Reynaert, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁCHALOVÁ, Nikola. Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Bilingvní vzdělávání v České republice. Případová studie.
Lucie POLÁŠKOVÁ -
Bilingvní vzdělávání zaměřené na francouzštinu a angličtinu v České republice
Kristýna Drábková -
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
Karolína Koubková -
Středoškolští učitelé a distanční výuka v době koronavirové pandemie
Gotthardová Gotthardová -
Distanční výuka studentů středních škol u předmětů matematiky a základů společenských věd
Simona Prudká -
Výukové metody studentů učitelství
Veronika Laura Boháčková