Segmenty na českém automobilovém trhu ve vztahu ke značce – Bc. Sofie Krusová
Bc. Sofie Krusová
Master's thesis
Segmenty na českém automobilovém trhu ve vztahu ke značce
Segmentation on the czech automotive market in relation to the brand
Abstract:
Práce se zabývá značkou, tak jak jí vnímá zákazník od mainstreamových až po prémiové značky. Klíčovou částí této práce je rozpracování teorie archetypů pro segmentaci automobilového trhu. Téma práce je posouzení vhodnosti této teorie pro segmentaci českého automobilového trhu ve vztahu ke značce. Byla vybrána ŠKODA AUTO a.s. jako nejsilnější prodejce na českém automobilovém trhu. Cílem práce je identifikování …moreAbstract:
The thesis deals with the brand as perceived by the customer starting from the mainstream up to the premium brands. The key part of this thesis is to further develop the theory of archetypes in relation to the usage on the car industry market. The topic of the thesis is to assess the suitability of the archetypal theory for segmentation of the Czech automobile market in relation to the brand. As a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
The Communication concept of the brand Bomma
Eva Kozarová -
Repositioning of the Brand Frisco
Nikola Klimešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights