Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin – Jaroslav NOVÁK
Jaroslav NOVÁK
Bachelor's thesis
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Males as a target group for internet food sale
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is males as a target group for internet food sale. The objective of the thesis is to assess the behaviour of the shopping men and their attitude to online shopping. The theoretical part focuses on the area of the consumer behaviour, shopping behaviour, electronic shops and internet selling which are characterized there. The practical part contents a collection of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Jaroslav. \textit{Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ba1ek4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁK, Jaroslav. Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Distribuce zboží při prodeji přes elektronické obchody
Jiří Routner -
Portálové řešení a informační systém pro elektronické obchody
Radek Rozkošný -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Funkcionalita elektronického obchodu Alza.cz a její srovnání s obchody Czech Computer a Mironet
Michal Kočí -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
Vendula Janků -
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
Veronika KROUPOVÁ -
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Roman Pražský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights