Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin – Jaroslav NOVÁK
Jaroslav NOVÁK
Bakalářská práce
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Males as a target group for internet food sale
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is males as a target group for internet food sale. The objective of the thesis is to assess the behaviour of the shopping men and their attitude to online shopping. The theoretical part focuses on the area of the consumer behaviour, shopping behaviour, electronic shops and internet selling which are characterized there. The practical part contents a collection of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Jaroslav. Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce zboží při prodeji přes elektronické obchody
Jiří Routner -
Elektronické obchody a jejich finanční stabilita
Adam Zavoral -
Portálové řešení a informační systém pro elektronické obchody
Radek Rozkošný -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Funkcionalita elektronického obchodu Alza.cz a její srovnání s obchody Czech Computer a Mironet
Michal Kočí -
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Pavel Kukačka -
Internetové obchody v ČR a SR
Kateřina Slobodová -
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Vlada Kyrychenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva