Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců – Zuzana BRÁTOVÁ
Zuzana BRÁTOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců
Influence of Inernal Events on Employee Satisfaction
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu interních eventů na spokojenost zaměstnanců. V první části se snaží objasnit základní teoretické principy. Představuje event jako jeden z nástrojů komunikačního mixu, následně pojednává o spokojenosti zaměstnanců a faktorech, které ji ovlivňují. Cílem celé práce je pak spojit tato dvě témata a v praktické části pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, zda mají …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of internal events on employee satisfaction. The first part clarifies basic teoretical principles. It presents an event as a part of marketing mix then it concerns about employee satisfaction and about factors which have influenced it. The aim of the whole work is to connect these two topics and with the help of quality research in the practical part to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRÁTOVÁ, Zuzana. Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková -
Personální marketing ve vybraném podniku
Markéta Kubíková -
Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj
Nikita Osipov -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Loajalita zaměstnanců k podniku
Petr Vilímec -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ