Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců – Zuzana BRÁTOVÁ
Zuzana BRÁTOVÁ
Bakalářská práce
Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců
Influence of Inernal Events on Employee Satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu interních eventů na spokojenost zaměstnanců. V první části se snaží objasnit základní teoretické principy. Představuje event jako jeden z nástrojů komunikačního mixu, následně pojednává o spokojenosti zaměstnanců a faktorech, které ji ovlivňují. Cílem celé práce je pak spojit tato dvě témata a v praktické části pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, zda mají …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of internal events on employee satisfaction. The first part clarifies basic teoretical principles. It presents an event as a part of marketing mix then it concerns about employee satisfaction and about factors which have influenced it. The aim of the whole work is to connect these two topics and with the help of quality research in the practical part to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRÁTOVÁ, Zuzana. Vliv interních eventů na spokojenost zaměstnanců. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura, společenská odpovědnost a interní komunikace společnosti Česká rafinérská a její marketing
Nikola Vejdělková -
Personální marketing ve vybraném podniku
Markéta Kubíková -
Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj
Nikita Osipov -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Loajalita zaměstnanců k podniku
Petr Vilímec -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ