Bc. Adéla Šilhánová

Diplomová práce

Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu

Attitudes and perceptions of luxury fashion brands on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem postojů a vnímání luxusních módních značek na českém trhu a jejich porovnáním s postoji ke značkám prémiovým. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje pojmy postoje, vnímání, spokojenost a hodnota pro zákazníka. Dále jsou uvedena teoretická východiska pojmů značka, luxusní značka, luxus a další specifika sféry luxusu doplněná …více
Abstract:
The diploma thesis deals with research of attitudes and perceptions of luxury fashion brands on the Czech market and comparison of these attitudes with attitudes to premium fashion brands. The thesis is divided in theoretical part and practical part. The theoretical part of the diploma thesis introduces concepts of terms attitude, perception, satisfaction and customer value. The theoretical bases of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šilhánová, Adéla. Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta