Autorskoprávní ochrana hudebního díla užitého v reklamě – Anastasia Ratusneac
Anastasia Ratusneac
Bakalářská práce
Autorskoprávní ochrana hudebního díla užitého v reklamě
Copyright protection of a musical work used in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice autorského práva se zaměřením na hudební díla užitá v reklamě. Cílem bakalářské práce bylo na základě provedeného rozboru platné právní úpravy zjistit, jak jsou s využitím autorského práva chráněna hudební díla užitá v reklamě. V práci byla nejdříve analyzována problematika autorského práva jako takového. Dále bylo definováno hudební dílo. Jedná se o soubor …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of copyright with a focus on musical works used in advertising. The aim of the bachelor's thesis was based on the analysis of the applicable legislation to find out how musical works used in advertising are protected using copyright. The thesis first analyzed the issue of copyright as such. Furthermore, a musical work was defined. It is a set of several separate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Votava
- Oponent: Martin Boháček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76583
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Hudební dílo jako předmět práva duševního vlastnictví.
Vladimír VANĚK -
P. EBEN: PRAŽSKÉ TE DEUM 1989. Hudební analýza díla se zvláštním přihlédnutím k sémantice liturgického textu a následným využitím jako poslechového materiálu v hodinách hudební výchovy na gymnáziích.
Klára Roztočilová -
Autorské právo a jeho ochrana v hudebním průmyslu
Jiří ČERVENKA -
Umístění reklamy v autorských dílech
Verona Ballay