Bc. Martin Šmálek

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Research methods of customer’s content, identification their needs, requirements, anticipations
Abstract:
Tématem bakalářské práce je výzkum současného způsobu komunikace dodavatele elektřiny se zákazníky. Provedený výzkum je zaměřen na identifikaci oblastí nespokojenosti zákazníků se současným způsobem komunikace a úrovní obsluhy. Součástí výzkumu je zjišťování názorů zákazníků s použitím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků výzkumu jsou navrhovány změny ve způsobu obsluhy zákazníků, …more
Abstract:
The topic of this bachelor is research the current method of communication with customers of electricity suppliers. The research is focused on identifying areas of customer dissatisfaction with the current way of communication and service levels. The research survey on customer feedback using a questionnaire. Based on the results of research are proposed changes in the way of customer service, leading …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní