Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Martin Šmálek
Bc. Martin Šmálek
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Research methods of customer’s content, identification their needs, requirements, anticipations
Abstract:
Tématem bakalářské práce je výzkum současného způsobu komunikace dodavatele elektřiny se zákazníky. Provedený výzkum je zaměřen na identifikaci oblastí nespokojenosti zákazníků se současným způsobem komunikace a úrovní obsluhy. Součástí výzkumu je zjišťování názorů zákazníků s použitím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků výzkumu jsou navrhovány změny ve způsobu obsluhy zákazníků, …moreAbstract:
The topic of this bachelor is research the current method of communication with customers of electricity suppliers. The research is focused on identifying areas of customer dissatisfaction with the current way of communication and service levels. The research survey on customer feedback using a questionnaire. Based on the results of research are proposed changes in the way of customer service, leading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ugrvx/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMÁLEK, Martin. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/bap712/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší