Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Martin Šmálek
Bc. Martin Šmálek
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Research methods of customer’s content, identification their needs, requirements, anticipations
Anotace:
Tématem bakalářské práce je výzkum současného způsobu komunikace dodavatele elektřiny se zákazníky. Provedený výzkum je zaměřen na identifikaci oblastí nespokojenosti zákazníků se současným způsobem komunikace a úrovní obsluhy. Součástí výzkumu je zjišťování názorů zákazníků s použitím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků výzkumu jsou navrhovány změny ve způsobu obsluhy zákazníků, …víceAbstract:
The topic of this bachelor is research the current method of communication with customers of electricity suppliers. The research is focused on identifying areas of customer dissatisfaction with the current way of communication and service levels. The research survey on customer feedback using a questionnaire. Based on the results of research are proposed changes in the way of customer service, leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ugrvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší