Ing. Tomáš Neuberg
Bachelor's thesis
Facebook jako marketingový nástroj
Facebook as a Marketing Tool
Abstract:
Bakalářská práce charakterizuje sociální sítě. Popisuje, jaké sociální sítě existují a jak fungují. Dále zohledňuje co je to virální marketing. Stěžejní část práce se zabývá popisem sociální sítě Facebook, jak funguje, popisuje běžného uživatele a funkce. Dále uvádí postup a příklad podpoření produktu kampaně na Facebooku. V závěru práce je poté zhodnocení poznatků ohledně sociálních sítí a popsané …moreAbstract:
The bacherol thesis characterizes social networks. It describes, what kinds of social networks exist and how they work. It defines what is viral marketing.The crucial part of this thesis describes social network Facebook, how it works and its user and functions. Further it mentions the marketing support of campaign of defined product on Facebook. Conclusion of the thesis judges knowledge about social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r7tqs/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Reader: Ing. Aleksandar Antonovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová