Ing. Tomáš Neuberg

Bachelor's thesis

Facebook jako marketingový nástroj

Facebook as a Marketing Tool
Abstract:
Bakalářská práce charakterizuje sociální sítě. Popisuje, jaké sociální sítě existují a jak fungují. Dále zohledňuje co je to virální marketing. Stěžejní část práce se zabývá popisem sociální sítě Facebook, jak funguje, popisuje běžného uživatele a funkce. Dále uvádí postup a příklad podpoření produktu kampaně na Facebooku. V závěru práce je poté zhodnocení poznatků ohledně sociálních sítí a popsané …more
Abstract:
The bacherol thesis characterizes social networks. It describes, what kinds of social networks exist and how they work. It defines what is viral marketing.The crucial part of this thesis describes social network Facebook, how it works and its user and functions. Further it mentions the marketing support of campaign of defined product on Facebook. Conclusion of the thesis judges knowledge about social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aleksandar Antonovič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS