Facebook jako marketingový nástroj – Ing. Tomáš Neuberg
Ing. Tomáš Neuberg
Bakalářská práce
Facebook jako marketingový nástroj
Facebook as a Marketing Tool
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje sociální sítě. Popisuje, jaké sociální sítě existují a jak fungují. Dále zohledňuje co je to virální marketing. Stěžejní část práce se zabývá popisem sociální sítě Facebook, jak funguje, popisuje běžného uživatele a funkce. Dále uvádí postup a příklad podpoření produktu kampaně na Facebooku. V závěru práce je poté zhodnocení poznatků ohledně sociálních sítí a popsané …víceAbstract:
The bacherol thesis characterizes social networks. It describes, what kinds of social networks exist and how they work. It defines what is viral marketing.The crucial part of this thesis describes social network Facebook, how it works and its user and functions. Further it mentions the marketing support of campaign of defined product on Facebook. Conclusion of the thesis judges knowledge about social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r7tqs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová