Ing. Tomáš Neuberg

Bakalářská práce

Facebook jako marketingový nástroj

Facebook as a Marketing Tool
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje sociální sítě. Popisuje, jaké sociální sítě existují a jak fungují. Dále zohledňuje co je to virální marketing. Stěžejní část práce se zabývá popisem sociální sítě Facebook, jak funguje, popisuje běžného uživatele a funkce. Dále uvádí postup a příklad podpoření produktu kampaně na Facebooku. V závěru práce je poté zhodnocení poznatků ohledně sociálních sítí a popsané …více
Abstract:
The bacherol thesis characterizes social networks. It describes, what kinds of social networks exist and how they work. It defines what is viral marketing.The crucial part of this thesis describes social network Facebook, how it works and its user and functions. Further it mentions the marketing support of campaign of defined product on Facebook. Conclusion of the thesis judges knowledge about social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie