Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s. – Jana MAZÁNKOVÁ
Jana MAZÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.
Marketing strategy of the company LOANA ROŽNOV a.s.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis titled ?Marketing strategy of the firm LOANA ROŽNOV a.s.? is to suggest the right marketing strategy for a company LOANA ROŽNOV a.s.. In the theoretical part are introduced the main theories, which are relating to the solved problem, such as the theory of marketing concept, projection, strategy and marketing mix. Thereinafter is introduced the company LOANA ROŽNOV …moreAbstract:
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.? je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu LOANA ROŽNOV a.s.. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k řešení problému jako je teorie marketingové koncepce, plánování, strategie a marketingového mixu. Následně je představena společnost a její portfolio produktů. V praktické části jsou analyzováni …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAZÁNKOVÁ, Jana. \textit{Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bb1goy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAZÁNKOVÁ, Jana. Die Marketingstrategie der Firma LOANA ROŽNOV a.s. / Marketingová strategie firmy LOANA ROŽNOV a.s.. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Nicole Piková -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Sára Nowaková -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza