Fúze hotelových sítí Marriott a Starwood – Kateřina Chocholoušová
Kateřina Chocholoušová
Master's thesis
Fúze hotelových sítí Marriott a Starwood
Merger of Marriott and Starwood hotel chains
Abstract:
Tato diplomová práce řeší fúzi hotelových řetězců Marriott International a Starwood Hotels and Resorts a její důsledky. Cílem této práce je představit čtenáři největší hotelovou síť Marriott a dále jednu z bývalých největších hotelových sítí na světě Starwood. Dále také objasnit průběh a výsledek fúze. Autorka se zaměřila na dopady fúze na Marriott, Starwood, zaměstnance a klienty.Data byla zpracována …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the merger of Marriott International and Starwood Hotels and Resorts and its consequences. The aim of this paper is to introduce the largest hotel network Marriott and one of the former biggest hotel chain in the world Starwood. It also clarifies the course and the outcome of the merger. The author focused on the impact of the merger on Marriott, Starwood, employees and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73030
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Jiřina Jenčková
- Reader: Petr Burda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní kampaň "Dětská knihovnička"
Kateřina Roková -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková