Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague – David Mejia Perdomo
David Mejia Perdomo
Diplomová práce
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
Zákaznická zkušenost zahraničních studentů v programu MIMG z Vysoké školy ekonomické v Praze
Anotace:
Cílem této diplomové práce je podívat se na zkušenosti studentů poskytované zahraničním studentům magisterského programu managementu na Vysoké škole ekonomické a obchodní v Praze jako zasvěcený výzkumný pracovník s přístupem zvenčí. K dosažení tohoto cíle tento článek poskytuje empatický pohled na osobnosti vyvinuté na základě etnografických rozhovorů vedených s jednotlivci na základě jejich stádia …víceAbstract:
The aim of this thesis is to look into the student experience provided to international students at the University of Economics and Business in Prague's Master in Management program as an insider researcher with an outsider perspective taking approach. To achieve this goal, this paper provides an empathetic view of personas developed based on ethnographic interviews conducted with individuals based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Ryška
- Oponent: Jose Miguel Paz Chavez
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Jan Zvoníček -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
Customer experience
Zuzana Koperdáková -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Lenka Zahrádková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová