Kvalita života dlouhodobě nezaměstnaných osob se zdravotním postižením v souvislosti s osobnostními charakteristikami – Mgr. Barbora Hylánová
Mgr. Barbora Hylánová
Diplomová práce
Kvalita života dlouhodobě nezaměstnaných osob se zdravotním postižením v souvislosti s osobnostními charakteristikami
Quality of life in relation with personal characteristic of long – term unemployed people with disabilities
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou dlouhodobě nezaměstnaných jedinců se zdravotním postižením. Cílem mého výzkumu je prozkoumání vztahu jednotlivých dimenzí kvality života podle Světové zdravotnické organizace a osobnostních charakteristik v pojetí teorie Big Five, pomocí dotazníků WHOQOL – BREF a NEO – FFI. V první části práce vysvětluji teoretická východiska dané problematiky a uvádím …víceAbstract:
In this thesis I focus on the topic of long-term unemployed people with disabilities. The aim of my research is to explore the relationship between the various aspects of quality of life as defined by the World Health Organization and personal characteristics as conceived by the Big Five theory, using WHOQOL - BREF and NEO – FFI questionnaires. In the first part of the work I explain the theory behind …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zrqir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HYLÁNOVÁ, Barbora. \textit{Kvalita života dlouhodobě nezaměstnaných osob se zdravotním postižením v souvislosti s osobnostními charakteristikami}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bb94l8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie