Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima~spol.~s r.o. – Bc. Pavla HOZÍKOVÁ
Bc. Pavla HOZÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima~spol.~s r.o.
Project of database marketing implementation in Impromat Klima company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka …víceAbstract:
This master thesis aims to design a database-marketing implementation project in Impromat Klima - one of the most prominent companies in the Zlin Region, which specialises in the sale of air-conditioners. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOZÍKOVÁ, Pavla. \textit{Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima~spol.~s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/bbe94a/.
Jak správně citovat práci
HOZÍKOVÁ, Pavla. Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima~spol.~s r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Robustní a škálovatelný datový sklad pro systém Perun
Michal Šťava -
Datový sklad pro vzájemně nekompatibilní verze systému EPOS
Lucia Holičová -
Dátový sklad pre vnorené systémy
Ľubomír Lopušný