BcA. Barbora JELÍNKOVÁ
Master's thesis
BTL propagace kosmetické řady
BTL promotion of cosmetic line
Abstract:
Chci poukázat na důležitost kreativní stránky podlinkové komunikace. Při své práci se zaměřuji na materiály k podpoře prodeje. Přicházím s řešením propagace spjaté s uvedením nové řady All Soft, profesionální vlasové kosmetiky Redken.Abstract:
I would like to show the importance of bellow the line communication. I focused on materials of support sales in my work. I come with a solution of promotion associated with the introduction of the new series All Soft Redken professional hair care products.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Barbora. \textit{BTL propagace kosmetické řady}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bbf9jz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNKOVÁ, Barbora. BTL propagace kosmetické řady. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Applied Art - specialization Visual Design
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Strategie prodeje na čerpací stanici OMV
Lucie URBANOVÁ -
Efektivita komunikace v místě prodeje
Ondřej Kurzawa