BTL propagace kosmetické řady – BcA. Barbora JELÍNKOVÁ
BcA. Barbora JELÍNKOVÁ
Diplomová práce
BTL propagace kosmetické řady
BTL promotion of cosmetic line
Anotace:
Chci poukázat na důležitost kreativní stránky podlinkové komunikace. Při své práci se zaměřuji na materiály k podpoře prodeje. Přicházím s řešením propagace spjaté s uvedením nové řady All Soft, profesionální vlasové kosmetiky Redken.Abstract:
I would like to show the importance of bellow the line communication. I focused on materials of support sales in my work. I come with a solution of promotion associated with the introduction of the new series All Soft Redken professional hair care products.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Barbora. BTL propagace kosmetické řady. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Užité umění
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Strategie prodeje na čerpací stanici OMV
Lucie URBANOVÁ -
Efektivita komunikace v místě prodeje
Ondřej Kurzawa