Gabriela Pličková

Bakalářská práce

Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky

Effect of visual processing of advertising on emotions and brand perception
Anotace:
Práce poskytuje analýzu toho, jak vizuální zpracování reklamy ovlivňuje emoce a vnímání značky. Cílem práce je zjistit, jak jednotlivé vizuální detaily ovlivňují emoce a možné nákupní rozhodnutí. Teoretická část popisuje hlavní pojmy marketingu, marketingovou psychologii, emoce a vliv barev na emoce. Praktická část předkládá informace z hloubkového rozhovoru a sekundární zdroje. Obsahuje také vizuální …více
Abstract:
The thesis provides an analyses of how the visual processing of advertising affects emotions and brand perception. The aim of the thesis is to find out how individual visual details affect emotions and possible shopping decisions. The theoretical part describes main concepts of marketing, marketing psychology, emotions and the effect of colors on emotions .The practical part contains information from …více
 

Klíčová slova

emoce reklama marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Libor Korman
  • Oponent: Robert Janča

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bbj7vh bbj7vh/2
23. 4. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.