Gabriela Pličková

Bachelor's thesis

Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky

Effect of visual processing of advertising on emotions and brand perception
Abstract:
Práce poskytuje analýzu toho, jak vizuální zpracování reklamy ovlivňuje emoce a vnímání značky. Cílem práce je zjistit, jak jednotlivé vizuální detaily ovlivňují emoce a možné nákupní rozhodnutí. Teoretická část popisuje hlavní pojmy marketingu, marketingovou psychologii, emoce a vliv barev na emoce. Praktická část předkládá informace z hloubkového rozhovoru a sekundární zdroje. Obsahuje také vizuální …more
Abstract:
The thesis provides an analyses of how the visual processing of advertising affects emotions and brand perception. The aim of the thesis is to find out how individual visual details affect emotions and possible shopping decisions. The theoretical part describes main concepts of marketing, marketing psychology, emotions and the effect of colors on emotions .The practical part contains information from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: Libor Korman
  • Reader: Robert Janča

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

University of Creative Communication

Bachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses bbj7vh bbj7vh/2
23/4/2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.