Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke – Světlana Beránková
Světlana Beránková
Bakalářská práce
Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke
Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke
The Influence of a Brand on the Value of a Company: The Hidden Power of a Luxury Fashion Brand
Abstract:
This bachelor's thesis deals with differentiation of luxury brands from the brands, which stand at a lower level. The main focus is on how brands were able to inscribe themselves in the minds of people of different ages of different generations. In order to discover the luxury brand differentiation, which is described in more detail in Chapter 3, the theoretical part first describes the aspects, which …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem Unterschied der Luxusmarken von den auf dem niedrigeren Niveau stehenden Marken. Im Mittelpunkt der Beobachtung steht die Frage, wie sich Marken in den Köpfen von Menschen unterschiedlichen Alters verschiedener Generationen eingeschrieben haben. Zur Entdeckung der Luxusmarkendifferenzierung, die im Kapitel 3 näher dargestellt ist, werden zuerst im theoretischen …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Světlana. \textit{Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bbku1y/.
Jak správně citovat práci
Beránková, Světlana. Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
Darina UJOVÁ -
La traduction dans le domaine de la mode - tendances du XXe siècle
Kateřina Šabršulová -
Návrh testovacího zařízení pro verifikaci nastaveného 24 bitového kódu systému ATC/MODE-S pro letouny Airbus A32F
Ondřej Sankot -
Mobilní systém pro příjem a dekódování Mode S zpráv
Jan Pejřil -
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová -
Depeche Mode v Praze 11. 3. 1988: Reakce bezpečnostních orgánů a majoritní společnosti v pozdně socialistické ČSSR na nový popkulturní fenomén
Martina Hauftová -
Die Analyse und Rezeption der Romane "Depeche Mode" und "Die Erfindung des Jazz im Donbass" von Serhij Zhadan in der BRD
Anastasiia PUSHKOVA -
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková