A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s. – Lenka Trávníčková
Lenka Trávníčková
Bakalářská práce
A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s.
A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s.
Abstract:
The main aim of this bachelor's thesis is a competitiveness analysis of a new product of Škoda Auto a.s., Škoda Karoq. From the analyses, recommendations on improving its position on the market are suggested. This thesis is divided into two sections. The first part is theoretical where terminology of competition and competitiveness, and related marketing analyses are explained. At the beginning of …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti nového produktu Škody Auto a.s., Škody Karoq. Na základě analýzy jsou poté navržena doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je vysvětlena terminologie týkající se oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, a souvisejících marketingových analýz. V úvodu praktické části je představena …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trávníčková, Lenka. A Competitiveness Analysis of Škoda Auto a.s.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková