Karolína KRUTSKÁ
Bachelor's thesis
Posuzování nástrojů propagačního mixu
Assessment tools of promotional mix
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala propagačním mixem, který spadá do oblasti marketingu, konkrétně pak do marketingového mixu neboli "4P". Propagační mix je vlastně kombinace různých propagačních technik a nástrojů používaných ke komunikaci se zákazníky, zaměstnanci, odběrateli, dodavateli a s celým zbylým trhem. Komunikace slouží k informování, přesvědčování i ovlivňování subjektů na trhu za účelem …moreAbstract:
In my bachelor work I was studying promotion as a part of marketing mix and tools of promotion. These tools are personal selling, sales support, advertising and public relations. Promotion is communication between subjects on the market, especially between companies and their customers. Companies are trying to persuade potential customers by using promotion to buy their products. The aim of this work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Danuše Nichtburgerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTSKÁ, Karolína. \textit{Posuzování nástrojů propagačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/bbwuk0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUTSKÁ, Karolína. Posuzování nástrojů propagačního mixu. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights