Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy – Bc. Monika Marešová
Bc. Monika Marešová
Bakalářská práce
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Analysis of opportunities of social networking for a company promotion
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití sociálních sítí pro propagaci obchodu Koření od Antonína a představit návrhy možností další propagace obchodu prostřednictvím sociálních sítích. Práce je zpracována pomocí metod kvantitativní a kvalitativní analýzy primárních a sekundárních dat, případovou studií a komparací. První část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the possibilities of using social networks for the promotion of the Koření od Antonína trade and to present proposals for further promotion of trade through social networks. The work was processed using methods of quantitative and qualitative analysis of primary and secondary data, case study and comparison. The first part of the bachelor thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bm02i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Dr. Petr Krajáč, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREŠOVÁ, Monika. \textit{Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bc4sr4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová