Komunikační strategie vybraných neziskových organizací – Bc. Klára Dobešová
Bc. Klára Dobešová
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybraných neziskových organizací
Media representation of Greenpeace
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí mediálního obrazu organizace Greenpeace ve sledovaných denících Mladá fronta Dnes, Lidové noviny, Právo a Hospodářské noviny ve vybraných letech 1996, 2000 a 2005 a také tím, jak se v tomto mediálním obrazu odráží praktiky media relations této organizace. Vychází z teorie konstrukce sociální reality Bergera a Luckmanna, konceptu agenda setting a zpravodajských …víceAbstract:
This thesis focuses on the construction of media portrayal of the Greenpeace organization in the monitored journals Mladá fronta Dnes, Lidové noviny, Právo and Hospodářské noviny in the selected years 1996, 2000 and 2005 and how this constructed media portrayal reflect practices of media relations of this organization. The research appears from the theory of the social construction of reality by Berger …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i0s8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Specifika finanční analýzy neziskové organizace na příkladu společnosti Greenpeace Česká republika, z. s.
Veronika Bařinková -
Systémová analýza Greenpeace
Yuliya Dzemidovich -
Antropologie organizace Greenpeace v České republice
Markéta Hanzlíčková -
Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost
Anna Flídrová -
Do kuchyně nebo do kanceláře? Mediální obraz ženy v ukrajinském lifestylovém časopise Pink v roce 2019
Anastasiia Surai -
Zbourat nebo zachovat? Mediální obraz vybraných památkových kauz v České republice
Denisa Přichystalová -
Mediální obraz listopadové stávky 2023
Adéla Hrachovská