Prezentace České republiky v rámci Evropské unie – Pavel Kohout
Pavel Kohout
Master's thesis
Prezentace České republiky v rámci Evropské unie
Abstract:
Práce analyzuje současný stav prezentace ČR v zahraničí a její význam v 21. století. Základem je podrobná analýza struktury orgánů státní správy, forem a obsahu jejich aktivit, míry celkové koordinace. V souvislostech práce dále zkoumá vliv aspektů image na sílu značky ČR a důvody pro provedení koncepčních změn. Zabývá se otázkou použití jednoslovného názvu ČR v zahraničí. Charakterizuje Koncepci jednotné …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/18823
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2007
- Supervisor: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/18823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Theses on a related topic
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Proces vytváření image firmy.
Jan Jindrák