Sportovní identita profesionálních hokejistů – Bc. Jiří Sklenář
Bc. Jiří Sklenář
Bakalářská práce
Sportovní identita profesionálních hokejistů
Athletic identity of professional hockey players
Anotace:
Cílem této práce je pomocí semi- strukturovaného rozhovoru zjistit, jak se utváří sportovní identita profesionálního hráče ledního hokeje během celé sportovní kariéry.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out by semi structural interview how the athletic identity of the professional ice hockey player is formed during all his sporting career.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/by9ty/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Katarína Šimková
- Oponent: prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Životní styl profesionálního ledního hokejisty: Porovnání pohledů bývalých a současných profesionálních hokejistů na sportovní kariéru a osobní život. Hokej jako život nanečisto?
David MATĚJKA -
Vliv letního kondičního soustředění na vybrané fyziologické a somatické parametry u profesionálních hokejistů
Pavel SKOPAL -
Fyzioterapie u poranění kolenních vazů profesionálních hokejistů
Anna LUKEŠOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
P: Identita 2
Patrycja Szumowska